Kurv Du har 0 varer i kurven
×

Sist lagt i kurven Se alle

Du har ingen varer i handlekurven

Kundeservice FAQ

Ordrer
Jeg har akkurat lagt en bestilling på hjemmesiden, men ikke mottatt ordrebekreftelsen min. Er det noe galt?

Vi vet at noen kunder opplever at ordrebekreftelsen blir sett på som Spam, og at den derfor legger seg i spamfilteret/søppelposten. Hvis beløpet er reservert eller trukket på din konto er alt i orden og du vil motta en beskjed fra Postnord når pakken er på vei.

Annullering af ordre

Ønsker du din ordre annulleret, kontakt kundeservice så raskt som mulig på [email protected]

Jeg har forelsket meg i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan dere skaffe den hjem?

Hvis du sender en forespørsel enten via mail eller Facebook, så vil vi gjerne undersøke for deg om varen kan skaffes eller er utgått/utsolgt ved leverandøren. For at vi skal kunne hjelpe deg har vi bruk for varenummeret. Dette finner du under fanen FAKTA inne på selve produktet på hjemmesiden.

Hvordan er deres størrelser i forhold til andres?

På curvii.no selger vi mange forskjellige merker og har derfor ikke noen faste størrelser. For å gjøre det enklere for kundene å finne den riktige størrelse, måler vi alle klærne når de kommer fra produsenten, og legger målene inn i et skjema som du finner under hver enkelt style.

Levering
Jeg har akkurat bestilt en kjole, når mottar jeg den?

Vi pakker og sender ordre hver annen dag. Bring lover levering på 2 til 5 hverdager, hvilket de som regel overholder.

Min pakke er forsinket i posten, kan dere hjelpe?

Er pakken forsinket og du kan se den står stille i track and trace, så kontakt oss gjerne via mail eller telefon. Hvis du har ordrenummeret klart så kan vi raskt finne deg i systemet, så hjelper vi deg med å kontakte Postnord, så vi kan finne en løsning.

Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke mottatt varene. Er pakken sendt?

Ja, pengene blir først trukket fra kontoen når bestillingen er sendt fra lageret vårt.

Returnering og ombytning
Hvis jeg kjøper noe tøy jeg ikke kan passe, kan det så byttes?

Du har mulighet for å bytte tøy som ikke passer via vår returportal.

Jeg skal sende en vare retur, hvordan gjør jeg?

Alle varer som returneres skal først registreres i vår returportal. Vi vedlegger nå returlapper i alle pakker. Den koster 99,- å benytte, hvilket vil bli motregnet etterfølgende, i din tilbakebetaling. Du finner returportalen her.

Hvis jeg skal bytte en vare, skal jeg så selv betale returportoen?

Om du velger å bytte en vare er returfrakten gratis. Du benytter bare den returlappen som lå i pakken.

Reklamasjon
Jeg har en reklamasjon, hvordan forholder jeg meg?

Vi hjelper gjerne med reklamasjoner. Er din vare mot forventning i stykker, send oss en mail med ordrenummer, beskrivelse av feilen og et bilde av den, så hjelper vi deg videre.

Betaling og kampagner
Prisgaranti

Du har altid 14 dagers prisgaranti hos Curvii.

Andet
Har dere en fysisk butikk?

Nei. Curvii.no er en onlinebutikk, med hovedsete i Ikast, Danmark. Vi har dessverre ikke en fysisk butikk.

    

Jenny i kundeservice er klar til å hjelpe deg, når du ringer eller sender en e-post, men her på siden har vi samlet svarene på de spørsmål vi får oftest. Kanskje du kan finne svar på nettopp ditt spørsmål her.
Hvis du ikke finner svaret ditt her under, kan du kontakte oss på e-post: [email protected] eller på telefon: 374 18 566 alle hverdager mellom 9-12.
Ved henvendelse på telefon vil vi be deg ha ordrenummeret klart, så kan vi hjelpe deg raskt og effektivt.