Kundeservice

Jenny i kundeservice er klar til å hjelpe deg, når du ringer eller sender en e-post, men her på siden har vi samlet svarene på de spørsmål vi får oftest. Kanskje du kan finne svar på nettopp ditt spørsmål her.
Hvis du ikke finner svaret ditt her under, kan du kontakte oss på e-post: [email protected] eller på telefon: 374 18 566 alle hverdager mellom 9-12.
Ved henvendelse på telefon vil vi be deg ha ordrenummeret klart, så kan vi hjelpe deg raskt og effektivt.  

Her har vi samlet de hyppigste spørgsmål og svar vi får i kundeservice.

Bestilling:
+ Jeg har akkurat lagt en bestilling på hjemmesiden, men ikke mottatt ordrebekreftelsen min. Er det noe galt?
Svar: Vi vet at noen kunder opplever at ordrebekreftelsen blir sett på som Spam, og at den derfor legger seg i spamfilteret/søppelposten. Hvis beløpet er reservert eller trukket på din konto er alt i orden og du vil motta en beskjed fra Postnord når pakken er på vei.  

+ Jeg har akkurat bestilt en kjole, når mottar jeg den?
Svar: Vi pakker og sender ordre hver dag og i de aller fleste tilfeller sender vi samme dag som bestillingen er lagt. Utover dette lover Post nord levering innenfor 2-5 hverdager, og oftest leverer de på nærmere 2 dager enn 5.  
+ Jeg har forelsket meg i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan dere skaffe den hjem?
Svar: Hvis du sender en forespørsel enten via mail eller Facebook, så vil vi gjerne undersøke for deg om varen kan skaffes eller er utgått/utsolgt ved leverandøren. For at vi skal kunne hjelpe deg har vi bruk for varenummeret. Dette finner du under fanen FAKTA inne på selve produktet på hjemmesiden.

+ Hvordan er deres størrelser i forhold til andres?
Svar: På curvii.no selger vi mange forskjellige merker og har derfor ikke noen faste størrelser. For å gjøre det enklere for kundene å finne den riktige størrelse, måler vi alle klærne når de kommer fra produsenten, og legger målene inn i et skjema som du finner under hver enkelt style.

+ Har dere en fysisk butikk?
Svar: Nei. Curvii.no er en onlinebutikk, med hovedsete i Ikast, Danmark. Vi har dessverre ikke en fysisk butikk.  

Returnering
+ Jeg skal sende en vare retur, hvordan gjør jeg?
Svar: Man kan kjøpe en label via vår retur portal. Dette sikrer at pakken kommer godt frem og hvis det mot formodning skulle skje noe med pakken, eller at den blir forsinket, er det oss som står med ansvaret og ikke deg som kunde. Dette sikrer også at pakken kan spores hele veien tilbake til oss.

+ Hvis jeg kjøper noe tøy jeg ikke kan passe, kan det så byttes?
Svar: Vi har dessverre ikke mulighet for å ombytte varer. Men det er alltid 14 dagers returrett fra du mottar varene. Så kan du evt sende varen retur og bestille den riktige størrelsen på hjemmesiden. Du kan kjøpe returlabel via vår retur portal her.

+ Hvis jeg skal bytte en vare, skal jeg så selv betale returportoen?
Svar: Ja, vi har dessverre ikke mulighet til å tilby gratis returfrakt. Dog kan du kjøpe returlabel fra oss, via vår retur portal som gir deg sikrest mulig retur, til en god pris.

Reklamasjon
+ Jeg har en reklamasjon, hvordan forholder jeg meg?
Svar: Vi hjelper gjerne med reklamasjoner. Er din vare mot forventning i stykker, send oss en mail med ordrenummer, beskrivelse av feilen og et bilde av den, så hjelper vi deg videre.  

Forsendelse
+ Min pakke er forsinket i posten, kan dere hjelpe?
Svar: Er pakken forsinket og du kan se den står stille i track and trace, så kontakt oss gjerne via mail eller telefon. Hvis du har ordrenummeret klart så kan vi raskt finne deg i systemet, så hjelper vi deg med å kontakte Postnord, så vi kan finne en løsning.

+Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke mottatt varene. Er pakken sendt?
Svar: Ja, pengene blir først trukket fra kontoen når bestillingen er sendt fra lageret vårt.

Trustpilot

Se hva våre kunder skriver om oss

Trustpilot
Trustpilot
Trustpilot
Trustpilot
Trustpilot
Trustpilot