Kurv Du har 0 varer i kurven
×

Sist lagt i kurven Se alle

Du har ingen varer i handlekurven

Kundeservice FAQ

Ordrer
Jeg har akkurat lagt en bestilling på hjemmesiden, men ikke mottatt ordrebekreftelsen min. Er det noe galt?

Vi vet at noen kunder opplever at ordrebekreftelsen blir sett på som Spam, og at den derfor legger seg i spamfilteret/søppelposten. Hvis beløpet er reservert eller trukket på din konto er alt i orden og du vil motta en beskjed fra Postnord når pakken er på vei.

Annullering af ordre

Ønsker du din ordre annulleret, kontakt kundeservice så raskt som mulig på [email protected]

Jeg har forelsket meg i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan dere skaffe den hjem?

Hvis du sender en forespørsel enten via mail eller Facebook, så vil vi gjerne undersøke for deg om varen kan skaffes eller er utgått/utsolgt ved leverandøren. For at vi skal kunne hjelpe deg har vi bruk for varenummeret. Dette finner du under fanen FAKTA inne på selve produktet på hjemmesiden.

Hvordan er deres størrelser i forhold til andres?

På curvii.no selger vi mange forskjellige merker og har derfor ikke noen faste størrelser. For å gjøre det enklere for kundene å finne den riktige størrelse, måler vi alle klærne når de kommer fra produsenten, og legger målene inn i et skjema som du finner under hver enkelt style.

Levering
Jeg har akkurat bestilt en kjole, når mottar jeg den?

Vi pakker og sender ordre hver annen dag. Bring lover levering på 2 til 5 hverdager, hvilket de som regel overholder.

Min pakke er forsinket i posten, kan dere hjelpe?

Er pakken forsinket og du kan se den står stille i track and trace, så kontakt oss gjerne via mail eller telefon. Hvis du har ordrenummeret klart så kan vi raskt finne deg i systemet, så hjelper vi deg med å kontakte Postnord, så vi kan finne en løsning.

Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke mottatt varene. Er pakken sendt?

Ja, pengene blir først trukket fra kontoen når bestillingen er sendt fra lageret vårt.

Returnering
Jeg skal sende en vare retur, hvordan gjør jeg?

Alle varer som returneres skal først registreres i vår returportal. Du vil etterpå motta en returetikett. Denne koster 149,- å bruke, hvilket vil bli motregnet etterfølgende, i din tilbakebetaling. Du finner returportalen her.

Reklamasjon
Jeg har en reklamasjon, hvordan forholder jeg meg?

Vi hjelper gjerne med reklamasjoner. Er din vare mot forventning i stykker, send oss en mail med ordrenummer, beskrivelse av feilen og et bilde av den, så hjelper vi deg videre.

Fair Use
Er det greit at jeg bestiller 10 kjoler, selv om jeg bare skal bruke én?

Nei, det ville vi være veldig lei oss for. Når du bestiller 10 kjoler, må Bente på lageret vårt først ut og finne alle kjolene. Deretter må hun dobbeltjekke at det er de riktige størrelsene som er funnet, før hun pakker alt ned og gjør det klart for sending.

Når 9 av kjolene deretter kommer tilbake, må hun åpne returpakken, sjekke alle kjolene for feil og mangler, legge dem pent sammen og pakke dem i nye poser, og deretter legge dem på lageret, på hver sin lokasjon.

Dette er Bente veldig lei seg for, fordi det tar enormt lang tid, og kostnadene gjør at det blir et økonomisk tap på ordren, slik at det ikke engang er råd til lønn.

Dette er ikke en rettferdig handelsadferd, og man risikerer i verste fall å ikke kunne handle hos oss. Du kan lese hele vår Fair Use politikk her.

Betaling og kampagner
Prisgaranti

Det er beklagelig hvis man har kjøpt en vare og deretter finner den billigere et annet sted. Derfor tilbyr vi hos Curvii prisgaranti på alle våre varer. Hvis du finner en av våre varer til en lavere pris i en annen dansk butikk, hører vi gjerne fra deg. Du kan kontakte oss på e-post [email protected]

Hvis vilkårene for prisgaranti, som er beskrevet nedenfor, er oppfylt, vil vi selge deg varen til den lavere prisen. Hvis du finner varen til en lavere pris i en annen norsk butikk innen 14 dager etter kjøpet ditt hos Curvii.no, gjelder prisgarantien også, forutsatt at vilkårene for prisgaranti, som beskrevet nedenfor, er oppfylt. Differansen utbetales som et gavekort til Curvii.no

Er du i tvil om din vare oppfyller betingelsene for prisgaranti, kan du kontakte oss på e-post, så hjelper vi deg.

  • Varen må være identisk med vår vare. Samme farge, samme størrelse.
  • Varen må være på lager og klar for levering innen 1-3 dager i den butikken du sammenligner med.
  • Varen må være reelt tilgjengelig i den butikken du sammenligner med. Dvs. at prisgarantien gjelder ikke ved sammenligning med kø-tilbud, flerstyks-tilbud, tilbud med begrenset antall, eller tilbud som kun gjelder i en begrenset periode. På samme måte gjelder ikke prisgarantien hvis det kreves medlemskap, for eksempel i en innkjøpsforening, eller hvis det kreves noen form for betaling for å få tilgang til tilbudet/varen.
  • Varen må være underlagt norske regler for moms, toll, garanti og forbrukerbeskyttelse.
  • Butikken du sammenligner med, må være norsk.
  • Det må foreligge dokumentasjon på at varen er tilgjengelig til en lavere pris i en annen butikk. Dette kan være i form av en lenke eller lignende.

Andet
Har dere en fysisk butikk?

Nei. Curvii.no er en onlinebutikk, med hovedsete i Ikast, Danmark. Vi har dessverre ikke en fysisk butikk.

        

Jenny i kundeservice er klar til å hjelpe deg, når du ringer eller sender en e-post, men her på siden har vi samlet svarene på de spørsmål vi får oftest. Kanskje du kan finne svar på nettopp ditt spørsmål her.
Hvis du ikke finner svaret ditt her under, kan du kontakte oss på e-post: [email protected] eller på telefon: 374 18 566 alle hverdager mellom 9-12.
Ved henvendelse på telefon vil vi be deg ha ordrenummeret klart, så kan vi hjelpe deg raskt og effektivt.