Kundeservice FAQ
Vi vet at noen kunder opplever at ordrebekreftelsen blir sett på som Spam, og at den derfor legger seg i spamfilteret/søppelposten. Hvis beløpet er reservert eller trukket på din konto er alt i orden og du vil motta en beskjed fra Postnord når pakken er på vei. Ønsker du din ordre annulleret, kontakt kundeservice så raskt som mulig på [email protected] Hvis du sender en forespørsel enten via mail eller Facebook, så vil vi gjerne undersøke for deg om varen kan skaffes eller er utgått/utsolgt ved leverandøren. For at vi skal kunne hjelpe deg har vi bruk for varenummeret. Dette finner du under fanen FAKTA inne på selve produktet på hjemmesiden. På curvii.no selger vi mange forskjellige merker og har derfor ikke noen faste størrelser. For å gjøre det enklere for kundene å finne den riktige størrelse, måler vi alle klærne når de kommer fra produsenten, og legger målene inn i et skjema som du finner under hver enkelt style. Vi pakker og sender ordre hver annen dag. Bring lover levering på 2 til 5 hverdager, hvilket de som regel overholder. Er pakken forsinket og du kan se den står stille i track and trace, så kontakt oss gjerne via mail eller telefon. Hvis du har ordrenummeret klart så kan vi raskt finne deg i systemet, så hjelper vi deg med å kontakte Postnord, så vi kan finne en løsning. Ja, pengene blir først trukket fra kontoen når bestillingen er sendt fra lageret vårt. Du har mulighet for å bytte tøy som ikke passer via vår returportal. Alle varer som returneres skal først registreres i vår returportal. Vi vedlegger nå returlapper i alle pakker. Den koster 99,- å benytte, hvilket vil bli motregnet etterfølgende, i din tilbakebetaling. Du finner returportalen her. Om du velger å bytte en vare er returfrakten gratis. Du benytter bare den returlappen som lå i pakken. Vi hjelper gjerne med reklamasjoner. Er din vare mot forventning i stykker, send oss en mail med ordrenummer, beskrivelse av feilen og et bilde av den, så hjelper vi deg videre. Du har altid 14 dagers prisgaranti hos Curvii. Nei. Curvii.no er en onlinebutikk, med hovedsete i Ikast, Danmark. Vi har dessverre ikke en fysisk butikk.Ordrer
Jeg har akkurat lagt en bestilling på hjemmesiden, men ikke mottatt ordrebekreftelsen min. Er det noe galt?
Annullering af ordre
Jeg har forelsket meg i en kjole, men den er ikke på hjemmesiden i min størrelse. Kan dere skaffe den hjem?
Hvordan er deres størrelser i forhold til andres?
Levering
Jeg har akkurat bestilt en kjole, når mottar jeg den?
Min pakke er forsinket i posten, kan dere hjelpe?
Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke mottatt varene. Er pakken sendt?
Returnering og ombytning
Hvis jeg kjøper noe tøy jeg ikke kan passe, kan det så byttes?
Jeg skal sende en vare retur, hvordan gjør jeg?
Hvis jeg skal bytte en vare, skal jeg så selv betale returportoen?
Reklamasjon
Jeg har en reklamasjon, hvordan forholder jeg meg?
Betaling og kampagner
Prisgaranti
Andet
Har dere en fysisk butikk?
Jenny i kundeservice er klar til å hjelpe deg, når du ringer eller sender en e-post, men her på siden har vi samlet svarene på de spørsmål vi får oftest. Kanskje du kan finne svar på nettopp ditt spørsmål her.
Hvis du ikke finner svaret ditt her under, kan du kontakte oss på e-post: [email protected] eller på telefon: 374 18 566 alle hverdager mellom 9-12.
Ved henvendelse på telefon vil vi be deg ha ordrenummeret klart, så kan vi hjelpe deg raskt og effektivt.